So This Is Life?

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

VLCD dag 9

Av Zarah Thorell - 13 september 2011 20:00

  Fortfarande sjuk, mår skit rent ut sagt. Har suttit med en katt i knät hela dagen i princip. Har också vart på utvecklingssamtal iof..


Dagen mat intag:

1.5 Måltidsbar ca 310kcal

2 jordnötskakor ca 120kcal
1 chokladbit ca 50kcal

TOTALT: ca 480kcal


Ännu har det inte blivit någon direkt träning, och nu när jag är sjuk så trorjag inte att jag klarar en strikt diet och träning =/

Ikväll blir det CocaCola Zero och en stor varm säng..

 
 
Ingen bild

mama

14 september 2011 09:26

här är varmt o skönt idag också så vi ska väl bara sola o slappa, tror vi ska ta en promenad innan så jag inte går upp för mkt. tråkigt m halsfluss o feber, hoppas du blir bättre snart. om det inte ger med sig får du söka läkare så du får penicillin - det finns risk att Liv o Patrik blir smittade om det är halsflussbakterier. ta hand om dig. Skriv gärna ett mail o berätta hur du mår och hur det är hemma.
Puss o kram, pappa skickar också krya på dig hälsning - älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Thorell - 23 april 2014 21:23

Nu är det kanske dags att börja blogga igen? Så vad har hänt sedan sist? Jag har fixat ett slutbetyg från KOMVUX' Flyttat Vart sjukskriven ett år Blivit diagnosticerad med ADD Börjat plugga på högskola (Grafisk design och kommunikation) Fyl...

Av Zarah Thorell - 29 september 2011 22:13


  Hittade en sammanfattning av året 2009 på en av mina gamla bloggar.. Det är lite kul att se tillbaka i tiden ^^     I Januari började jag året med att förlova mig med Patrik och i USA avslutade Bush sin tid vid makten och efterträds av...

Av Zarah Thorell - 20 september 2011 06:47

  Dagens intag: 2 måltidbars ca 420kcal 4 Low-carb mackor ca 400kcal   TOTALT: ca 820kcal ...

© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards