So This Is Life?

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Zarah Thorell - 16 september 2011 20:28

  Nu känner jag mig frisk igen, lite ont ihalsen bara med det går över med tiden ^^

Vågen visar -8kg, jag tycker jag har blivit tjockare men det har nog mer med vilken tid i månaden det är äatt göra an att jag faktiskt blivit tjockare..


Dagens Mat:

2 måltidbars ca 410kcal

1 potion quorn gryta ca 250kcal


TOTALT: ca 660kcal



Har monterat en bernsits på cykeln idag och köpt en hjälm åt Liv så imorn ska vi prova att cykla lite hon och jag.. Om det går bra ska jag cykla med henne till dagis några dagar nästa vecka ^^

Av Zarah Thorell - 16 september 2011 07:32

  Så har äntligen säsong 3 av Vampire Diaries börjat, som tur är så har jag sovmorgon varje fredag så det känns som en bra start på dagen att se det kommande veckor, jag menar YAY! jag har ju väntat i en evighet på att det ska draigång igen, slutade ju med världens cliff-hanger ^___^


© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards