So This Is Life?

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Zarah Thorell - 15 september 2011 18:35

  Vågen går varken upp eller ner, känner mig fortfarande sjuk men är på bättringsväg iaf. Idag har jag inhandlat en köksvåg för framtida bruk.


Dagens intag:

2 måltidsbar ca 420kcal

1 mackan med ost/sallad ca 200kcal


TOTALT: ca 620kcal.

Av Zarah Thorell - 15 september 2011 17:44

Har beställt lite nya böcker idag då jag känner att höster smyger sig närmre och vad är bättre än en spännande bok i höstmörkret?


Beställde bland annat två böcker till i Sherrilyn Kenyons serie "Dark-Hunters" samt fem böcker av Celia Rees, iof ungdomsböcker men jag gillar henne skarpt. Pirates, Witch Child, Sorceress, The Vanished och Blood Sinister kan jag rekomendera för folk som gillar äventyrsromaner och fantasy.

Jag beställde dock Fools Garden och Sovay då jag aldrig läst dem ^^


                    

© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards