So This Is Life?

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Zarah Thorell - 1 juli 2011 13:00

På våran resa ner till det bortglömda lilla sammhället valdemarsvik och den lilla byn Kärnhult stötte vi på många problem.

  det var en lååååång kö innan söderköping som tog oss hela 43minuter att ta oss igenom. När man kollade framåt kunde man se bilar så långt man såg och på sidan körde ligister om oss och trängde sig i kön, jag funderade en stund på att dräpa dem men det var för varmt för att jag skulle orka med sådanna ridderligheter.   I Söderköping var vi tvugna att stanna på en liten drick-paus då Liv höll på att svättas bort i baksätet, hon svepte 290ml festis med smak av jetlagged-pinapple eller om det var suntanned orange, i vilket fall som så var den orange/gul.   Thesse var även tvungen att öppna upp till motorn så att hennes tappre springare "Dirty Red"

(kolla blocket btw) kunde kyla ner sig lite.

© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards