So This Is Life?

Alla inlägg under maj 2011

Av Zarah Thorell - 5 maj 2011 09:15

Leker utanför KOMVUX i väntan på att pappa ska sluta skolan, oh vad kul det är

Liv
Av Zarah Thorell - 1 maj 2011 09:15

Ligger och myser på barnakuten, det är mysigt att ligga i pappas famn när man är liten och ledsen. 

Liv
Av Zarah Thorell - 1 maj 2011 00:00

   


Jag skulle gärna vilja ha lite böcker i

födelsedagspresent eller presentkort på typ

adlibris så att jag kan köpa lite böcker..


Uppskattade böcker skulle vara:

* Låt de gamla drömmarna dö - John Ajvide

* Lilla stjärna - John Ajvide

* Människohamn - John Ajvide

* Stolthet och Fördom och Zombier

* För bra för att dö - Christina Wahldén

* Deluxe - Anna Godbersen

* Avund - Anna Godbersen

* Rivaler - Anna Godbersen


Listan kan bli lång, men jag är intresserad av flickiga tånårsböcker med spänning och fantasy (läs vampyrer och sånt fjolligt stuff).. Eller tragiska historier/biografier om människors hemska liv..

© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards