So This Is Life?

Alla inlägg under februari 2011

Av Zarah Thorell - 27 februari 2011 14:32

Jag och patrik har länge pratat om Livs kläder, eller rättre sagt klädbrist, så jag såg till att vinna ett paket med 26 plagg på tradera åt henne =)


räknade sedan ut att plaggen kostade mig smmanlagt 16kr/st = win <3


 

Av Zarah Thorell - 27 februari 2011 13:02

    


Jag har letat som en idiot efter ett par söta converse skor till liv som inte kostar 600kr, helt utan att lyckas dock.

Fattar inte att folk säljer sina begagnade skitiga sönderlekta skor för 300-400kr.


Men letandet fortsätter, jag ska hitta ett par till henne så hon, jag och Patrik kan ha matchande cool stil i sommar =)


   

Av Zarah Thorell - 26 februari 2011 21:55

Så länge sen känns det som..

 

Liv
Av Zarah Thorell - 25 februari 2011 22:13

 


Måste tipsa om Sherrilyn Kenyons bokserie "Dark Hunters" som i dagsläget består av 20 böcker.


Handlar om vampyrliknande varelser som heter dark hunters och har sålt sina själar till gudinnan Artemis för att få kräva hämnd på någon som gjort dem fel.

Dessa hunters får leva i all evighet och deras uppgift är att skydda människor från en annan vampyrliknande art (diamons).


Detta är actionspeckade harleqinromaner med en lagom stor dos av mytologi (det är mycket mycket "grekisk mytologi" i böckerna)


jag tycker om dem dock finns bara de första två utgivna på svenska, dåligt översatta ska de vara också..


 


Citat:

Relax. You're in good hands. Tabby wont hurt you. - Ash
She stabbed me! -
Valerius
Damn! I told her not to stab any more Hunters. I hate it when she does that.
- Ash

Av Zarah Thorell - 22 februari 2011 23:03

 

Av Zarah Thorell - 19 februari 2011 09:04

 

Jag har kommit fram till att pockys är  otroligt mumsigt..

Finns att inhandla på mix-mat i hageby, dock bara smakerna jordgub, banan och choklad. kostar 10kr paketet, testa!



 

Av Zarah Thorell - 16 februari 2011 09:00

Om jag bara hade råd med lite nya kläder så skulle jag köpa detta..



topp från Lindex 99kr

 

Byxor  från Lindex 399kr

 

© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards