So This Is Life?

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Zarah Thorell - 27 mars 2010 19:24

Jag sitter hemma hos Anna och väntar på att mina kläder i torktummlaren ska bli torra, vilket dem självklart aldrig blir.


Jag längtar hem och Liv är gnällig så det skulle vara skönat att åka hem nu faktiskt.


Idag Har vi varit på kalas hemma hos klara som fyller fyra år imorgon. Tanken slog mig ett ex antal ggr att barn skriker väldigt högt när dem är glada, får se hur det kommer vara hemma om två-tre år då Liv är i skrikåldern  


 


Syns inte på bilden men Liv hade klänning på sig idag och var kalas-fin ^___^

Tidigare månad - Senare månad

© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards