So This Is Life?

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

... God called in sick today

Av Zarah Thorell - 18 september 2010 10:15

 

Idag stod jag och min broder Fredrik på himmelstalunds loppisen, vi lyckades inte sälja så mkt och vi gav upp tidigt för det asregnade och var inga människor där typ. Så även om SMHI hade lovat sol så regnade det, vilken överaskning.


Fredrik frågade mig så snällt om jag kunde åka till mediamarkt och köpa en plattång till Jeanette och en kaffebryggare eftersom de skulle på barnkalas och det var nån rabatt idag bara mellan 4-5 respektive 5-6, vsnäll som jag  är sa jag självklart. VÄRSTA BESLUTET I MITT LIV!


När jag ska svänga in på parkeringen så var det folk överallt, fick cirkla runt

5 JÄVLA VARV innan jag hittade en plats. Blev nästan överkörd när jag gick ur bilen också.


Väl inne i affären så var det kö från ingången så jag fick snällt stå där och vänta i 37min(!!!) för att sedan få en lapp om att jag kunde köpa en plattång nästa vecka till samma pris om jag betalade idag. Jag tog buttert lappen och gick till kassan där jag också fick köa.

Går ut och sedan in igen för att ställa mig i kön till kaffebryggaren som jag fick stå i ca 1h och 22min. Väl framme så får snubben framför mig en lapp och till mig säger de att dem inte kan beställa in fler. Jag blir förbannad och kallar snubben för en inkompetent idiot som inte borde jobba i en affär. Jag går bort till informationsdisken och skäller ut tjejen som sitter där efter noter för att jag är arg och får prata med nån annan som jag skriker åt att...


OM NI NU INTE KAN BESTÄLLA HEM TILLRÄCKLIGT MED KAFFEBRYGGARE FÅR NI TA MIG FAN SKRIVA I ERA JÄVLA ANNONSER ATT NI RESERERAR ER FÖR SLUTFÖRSÄLJNING OCH ATT FÖRST TILL KVARN GÄLLER.


efter en stund skickar de in en extra beställning och jag får en lapp om att jag kan köpa en nästa vecka till samma pris om  jag betalar idag.


Går till kassan och alla glor på mig men jag bryr mig inte för jag vill bara hem, FORT!



BTW jag hatar Mediamarkt nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Thorell - 23 april 2014 21:23

Nu är det kanske dags att börja blogga igen? Så vad har hänt sedan sist? Jag har fixat ett slutbetyg från KOMVUX' Flyttat Vart sjukskriven ett år Blivit diagnosticerad med ADD Börjat plugga på högskola (Grafisk design och kommunikation) Fyl...

Av Zarah Thorell - 29 september 2011 22:13


  Hittade en sammanfattning av året 2009 på en av mina gamla bloggar.. Det är lite kul att se tillbaka i tiden ^^     I Januari började jag året med att förlova mig med Patrik och i USA avslutade Bush sin tid vid makten och efterträds av...

Av Zarah Thorell - 20 september 2011 06:47

  Dagens intag: 2 måltidbars ca 420kcal 4 Low-carb mackor ca 400kcal   TOTALT: ca 820kcal ...

© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards