So This Is Life?

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Zarah Thorell - 23 april 2014 21:23

Nu är det kanske dags att börja blogga igen?

Så vad har hänt sedan sist?
Jag har fixat ett slutbetyg från KOMVUX'
Flyttat
Vart sjukskriven ett år
Blivit diagnosticerad med ADD
Börjat plugga på högskola (Grafisk design och kommunikation)
Fyllt några år äldre och blivit 0% visare
Läst fler böcker än vad jag kan komma ihåg (snittar på fem i veckan)

Vad är på gång då?
Same old, same old
Träffar läkare kontinuerligt
Pluggar
Försöker gå ner i vikt
Sover med mera


Checkar väll in här om några år igen...

Tidigare månad - Senare månad

© Zarah Thorell

Alla privata bilder som publiceras på denna sida är Copyright skyddade och får inte användas av andra personer utan mitt tillstånd.

Gästbok

Sök i bloggen

Tidigare inlägg

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Här kan du läsa om

Besöksstatistik

Andra bloggar

Buzzador

Jag är en Buzzador, vilket innebär att jag får prova vissa produker gratis i utbyte mot att jag gör reklam för dem på t.ex min blogg.

 

Vill du också vara en buzzador så besöker du www.buzzador.com och anger Thorellskan som den som bjudit in dig.

 

Du kan även följa denna länk för att registrera dig: 


Ovido - Quiz & Flashcards